Vad hände i söndags.

Jo, Då var det omg 1 för Vallentunas Div II lag. Omgången hölls hos Rimbo Ryttare, i have to say:

plus för:
-Den fina anläggningen! JÄTTEFINT ridhus!
- De trevliga funktionärerna!
- Bra framridning trots äckligt mkt slask och vattenpölar/gegg.
- Att vi vann med 67,64% i LA:2 som jag aldrig ridit innan. ( Min tredje start någonsin)
- Att laget kom tvåa. :D:D:D
- Att Triad är bäst!!♥

minus för:
- Att jag inte hittade ngn bra stans att skritta fram. (Vill skritta fram i 20-30 minuter)
- Att vi blev nerputtade från förstaplatsen i lagklassen av Vaxholm av sista ryttaren för dagen med 0,3%(Hade jag gjort bättre ifrån min på typ 3 av dom 6-7 missarna jag gjorde hade vi nog vunnit! ;))

Men mycket lyckad dag! Gav mig självförtroende inför nästa omgång. :)

En liten bild av bästa kvalité just for u..?
ugkkl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0