trött.

I morse ringde en från stallet och berättade att hon ramlat och gjort illa benet så jag gick och släppte ut hästarna och sen åkte jag till hennes häst och mockade. Tillbaka i vårat stall städade jag lite och mockade åt Triad. Sen var det dags för lunchhö och nu har jag själv precis ätit. Next blir det att plugga samhäll och sen ska jag till stallet och rida. Jag tror det blir  Örsta. Kanske ska rida för Matilda? Jag längtar tills nästa Lottaträning nu! Sist var veckan innan veckan innan lovet.. Alltså, har jag inte tränat sen den 18 februari. Den 28 mars är det första omgången av allsvenskan div II, nervöst! Dels för att jag inte ridit i lag förut och för att jag aldrig startat en LA:2.. inte en LA:4 heller för den delen. Jag är en trogen LA:1are! ;)

Jag tycker det är EXTREMT tråkigt att inte få träffa Annika.. Vi har inte setts på jättelänge. provsmakning av ahlgrens bilar klarar inte av att vänta! ;)

Har ingen bild från idag. Men det kanske kommer sen om Tess kan tänka sig fota oss, haha. Men kan bjuda på en härlig sommarbild kanske..
vi hörs!

tjockisar ;)


Kommentarer
Postat av: Tess

jasså de tycker du att jag ska göra... idag eller vad fattar nada

2010-03-05 @ 13:34:19
URL: http://tessanhopp.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nej det är inte alltid folk fattar den där loppans språk.

Men är det inte EXTREMT tråkigt utan mig och Tess också? Huh?

2010-03-06 @ 11:58:53
Postat av: Jenny

lille vään.. Jo klart jag saknade dig både i går och idag. Det var tyst på fikat XD Jag frågade om Hanna M kanske kunde hjula idag.. någon log, de andra stirrade ut genom fönstret och knaprade havrekakor.. Tjohopp XD

2010-03-06 @ 16:28:22
URL: http://moeisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0