snart.

Jo, snart är det slut på härliga ridturer i solen och sova till efter sju iallafall. Jobbigt. I morse red jag ut på travvägarna i en timme. Vi mötte en älg som Triad aldrig såg. Tur det eftersom att han var väldigt fjantig som det var. Huvudet upp i luften och spänd som en kotte..? Eh.. aa det går inte att trava när han håller på sådär för han studsar en halvmeter upp i luften haha. På vägen hem red jag vägen då det var alldeless för djup snö på åkern.

Vid halv ett var det dags för teori med juniorerna uppe på ridskolan, första gruppen fick lära sig hur man visiterar en häst och sen fikade jag med gamla gruppen :) Idag var det många borta, mer fika åt mig moha. Sen var det dags för grupp två som först bara var en person, sen kom det två till.. woho vilket röj. Vi pratade om storlekar på häst och ponny och exempel på raser som är olika stora. Dom var lagom intresserade haha.

nu sitter jag här i köket med mormor och bror och mamma som lagar mat. Vi pratade om vem som hade bäst dator och mormor ägde oss ganska bra där alltså.. ( hon köpte ny i går). I kväll ska jag eventuellt följa med på fotbollscup kl. 20.00. vi måste typ äta aptidigt pga det. Det var typ nattcup elr ngt. sista matchen, finalen är halv två.. Ska dom söva motståndarna till en vinst eller?

Hoppas det är lika soligt och fint i morgon! Hoppas hoppas VERKLIGEN!

Ses!

Kommentarer
Postat av: Tess

sv: hahah ursäkta mig då.... jo hon kom in men då stod de inte en rullstol i vägen, som de gjorde när hon skulle gå ut..

2010-03-06 @ 18:06:55
URL: http://tessanhopp.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: fast han står väl inte där nu? var och hälsade på honom -06, men ahn är väl såld sen dess? tack ändå!

2010-03-06 @ 18:44:59
URL: http://lovicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0