panik.

I morse var det lite småpanikkaosgalet i stallet. Jag hade ställt Triad på gången och höll på att borsta. Då fastnar en häst i en vattenhink med täcket och får lite panik men lugnar ner sig ganska fort. Då får Triad panik och kastar sig bakåt, tappar balansen och lägger sig ner. Då lugnar han ner sig och kan resa sig upp igen. Det var skitläskigt. Men han är så bra på att överreagera ibland. Han gjorde sig som tur var inte illa och jag lyckades hålla mig undan från hovar. Det enda var ett minimalt "sår" där grimman skaft av hår. Men det hade inte ens gått hål. Måste dit och linda honom snart. Försöker ha backontrack på natten så ofta jag kan.


sommarbus! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0