Lov betyder tyvärr inte sovmorgon.

Idag vaknade jag vid halv sju av att Annika svarade på mitt sms från igår. Sen stod mamma och fönade håret utanför min dörr, så det var bara att gå upp. Tog det lugnt och kollade tv med Wilma innan vi gick ut och började borsta rent schabrak som skulle tvättas. Det var varmt och mysigt i solen och Wilma låg på ett schabrak och solade. Sen stack jag till stallet och red ut en sväng med Caroline och Jessica. "Pa de trois" typ. :) Triad var seg och pigg på samma gång idag. Han vägrade gå brevid Pepe så han höll sig surt 5 meter bakom hela tiden haha ;) Ganska bra ridtur, inga älgar! Dock samma travare två gånger. Så mycket intressant har det hänt idag. haha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0