Jag trodde det var sommar.

Idag när jag vaknade var det blå himmel och sol. Jag trodde det var sommar, men nej. Längtar apmycket tills sommaren! Ligga ute vid poolen hela dagarna och inte göra något alls. Det vore grymt! Det eller att kunna åka skidor varje dag. Damn these wonderful animals ;)
 Red ut i 30 min innan jag gick in i ridhuset och travade och galopperade en stund. Triad var så klart rädd för all snö så det var ju bäst att kasta sig i luften några gånger. Soom alltid.

Har precis städat rummet. Det är supertråkigt. Jag har absolut inget att skriva idag. Jättetråkig.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv vad vi ska göra i sommar:)

2010-03-04 @ 10:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0