Är jag inte snäller?

Idag gick jag upp apatidigt för att rida med Annika. (Jag är så snäll) Vi gick upp till ridhuset och red en stund. Det var kallt kallt kallt! Gjorde några bakdelsvändningar. Gick väl sådär, vilket gjorde mig nervös. Annars blev det bara trav och galopp väldigt lång och låg. Han är ju så spänd om man rider ut och vill själv gå i en alldeless för hög form. Så det var nog bra.

Kom hem vid elva och tittade på Vasaloppet. Mormor och morfar valde att åka hem i morgon istället eftersom det nog skulle vara mkt folk i Mora igår/idag.Det är nog sant ;) Så ikväll ska vi antagligen grilla. Kommer säkert bli jättebra. Borde plugga nu, så det här inlägget blir kort.

Ska tillbaka till stallet snart också för att mocka åt lillprins och sen ska jag rida Triad runt hagen och kolla staketet. Åker kanske upp ngn bild om jag tar ngn senare.

Hejssvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0