Vadå? det är ju faktiskt vår.

Dumt, puckat och.. dumt? Nej jag tyckte det var en superbra idé när jag ställde mig och tvättade vintertäcken för en stund sen. Bara det att när jag gjort hälften insåg jag att det regnar.. -.- Men men, man kan inte göra allt perfekt hela tiden. :)
Har förresten varit och handlat mat nu. Blir Grillat, äppelpaj och hallon/blåbärspaj i morgon, mums! Sen hade mina Proffessional´s Choice boots kommit hos Anderssons häst och hund. Vi beställde Large men jag är nervös över om dom kmmer vara för små eller inte..  Passade även på att köpa en ny täckesgjord från Dyon, vilket jag tyckte att vi behövde.. ^^
jgdf 

Nu ska jag till stallet och rida Ponny. Tänkte rida till travvägarna och klättra lite. Det regnar ju så fint så det får bli regnställ på idag.

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0