stress.

Nu måste jag byta om och skynda till stallet. Ska fodra lunch och mocka. Sen ska vi handla mat och eventuellt kolla på en grej. För i eftermiddag Ska jag rida innan det är dags att skutta upp till Örsta och hälsa på. Fika hoppas vi på! Jag har fika nästa vecka, det vet jag för att jag har koll!

Jag måste bara berätta om min knasiga hund, haha! En jättebaota hund från Galoppstallet brukar gå förbi utanför vårt staket och Wilma hatar den hunden. Hon skäller och reser ragg med svansen rakt upp, ( Den hunden skulle kunna svälja henne hel= stooooor) Så i morse såg jag hunden gå förbi utanför staketet och visade Wilma genom fönstret. Då börjar hon skälla och resa ragg, haha ;) Så springer hon mellan dörren och fönstret och vill bli utsläppt men jag väntar tills hunden är borta. Det fattar hon såklart inte utan springer i full galopp ner till staketet och skäller 20 gånger innan hon ser att hunden inte är där. Då ser hon en cyklist och börjar skälla på den istället.. -.- O jag ska säga att vår hund är väldigt lydig och brukar inte göra sånt men den hunden blir hon helt tokig av.. Fy vad elak jag är.. ;)
wilam
OBSERVERA DEN NU MERA ICKE EXISTERANDE LÅDBILEN :'(


Kommentarer
Postat av: warnmark -vinn ett schabrak från Scapa

Sv; Jaa :)

2010-04-09 @ 15:43:01
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Matilda

Gosh. Lådbilen hade varit PERFAAAA till cribs. Om ngn hade kommit ihåg...

2010-04-09 @ 21:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0