18.

Hallå hallå, Är på väg till stallet något försenad.. Precis när datorn startat upp och allt så ser jag att laddaren inte är i, nästa sekund dör datorn -.- och jag ville så gärna blogga innan jag gick så japp, nu är jag sen. Mycket som ska göras idag men först ut blir hästen. Täntke rida på volten men den var tydligen inge bra längre. Stenhård. Fast nu har det regnat i två dagar hehe ;) Fast då blir den väl aldelless för mjuk istället och snälla hjälp mig att stava alldeless..

Efter stallet blir det till att skynda hem, baka till folket i stallet för dom ville ha en tårta av mig idag.. MEH! Jag som inte har nog med saker att göra liksom.. Men okej, är det tårta dom vill ha ska dom få tårta. Så hinner jag ge hästarna lunch på vägen dit. Måste gå nu, Vi höres nog!
 


Kommentarer
Postat av: Sofia - Vinn ett Glen Gordon schabrak!

SV: Vad kul! :D Haha, ja de blir lätt liiite för långa ;) därför tyckte jag det var mysko att min blev så kort. men nu har jag kommit på en del saker som jag kan skriva dit ^^

2010-04-11 @ 20:59:00
URL: http://eliinsofiia.webblogg.se/
Postat av: MLI - TÄVLING I BLOGGEN VINN ETT SCHOCKEMÖHLE SCHABRAK! - HÄSTBLOGGEN FÖR DIG SOM GILLAR HÄSTAR

Nu är det dax för ny tävling i bloggen! Var gärna med du också och delta!Du kan vinna ett schockemöhle schabrak!

Tryck på länken för instruktioner!

http://mlidahlgren.blogg.se/2010/april/tavling-vinn-ett-schockemohle-schabrak.html#comment



Ha en fortsatt bra dag!

// MLI - BLOGGEN FÖR DIG SOM GILLAR HÄSTAR

2010-04-13 @ 22:38:53
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0