Lördagens inlägg

Satt och pratade med Foie på msn och på något sätt började vi lyssna på gamla Tokio Hotel låtar. Durch den monsun till exempel ^^ Så kom vi fram till att vi saknade den tiden då vi lyssnade på dom 24/7dom hade kanske 16 låtar och det var de enda vi lyssna på. xD nothin else XD Tänk, Durch den monsun videon  KAN man bara inte sluta gilla om man en gång varit så stora TH fans som vi var.:P Så jag bestämde mig för att dagens låt skulle bli just Durch den monsun.. Men så har dom tagit bort länken så man kan inte lägga in videon på bloggen. Bara dom remixade.. men dom suger. Det finns lixom slow version, speed, speeded up, super speed up and techno XD Wiiieeeeerd -.- Så därför blev jag sur och gick och la mig utan ngt inlägg. Faktiskt så ryser jag och får fjärilar i magen varje gång jag ser den här videon XD sick maaan siiick xD

http://www.youtube.com/watch?v=uF-1NIG4ZrI


Kommentarer
Postat av: Viola

enda låten jag "kan" med dem ^^ du har din jeansjacka hos mig förresten;P

2009-09-07 @ 23:15:02
URL: http://viella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0