Veckans Tema

Tjohoo på er, jag har nu bestämt mig för att  gå efter teman ju. och temat vecka 36 är:

*trumvirvel*
 MUSIK!
i know, men ibland blire ju faktiskt lite mer intressanta teman.. som nu då va ^^ not. men okej. Music it is, och då väljer jag att idag lägga upp ett Youtube klipp på dagens låt. Jag bjuder också på en liten samling bilder från mitt fina face när jag skriver detta inlägg. moha!

MJ and the Jackson 5 " I want you back " får mig alltid att vilja ställa mig upp och dansa järnet :D love it!

  



hoppas ni tappar matlusten xD nej fy mig. Nu ska jag äta :D byee ♥


Kommentarer
Postat av: Viola

haha sötnöt ^^ älska den låten :D

2009-08-31 @ 22:29:31
URL: http://viella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0