Yo

Hallå hallå,
Tänk att man alltid ska komma på så mycket bra att säga när man inte har någon dator. Det är verkligen så.. Jag får total idétorka så fort jag sätter mig framför datorn och ska skriva ett inlägg, medans jag får både en och två bra idéer när jag till exempelt sitter på bussen eller är ute och rider. Så idag kom jag på en sak. Jag ska ha ett tema varje vecka som jag ska utgå ifrån. Som om jag inte har något bättre för mig men det kan ju bli en kul grej får vi hoppas!

Jag ska försöka skriva om "viktiga" saker. Inte bara vad jag har gjort. Liksom, idag har jag gått i skolan och sen åkte jag hem och red Triad blabla.. sånt är ju rätt tråkigt att läsa. Dock kommer jag tipsa om roliga Youtubeklipp för jag är en riktig Youtube nörd :)

So..

Kommentarer
Postat av: Viola

heeej, det låter intressant med teman, bra ide! :D detta ska följas <3

2009-08-27 @ 22:02:31
URL: http://viella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0