När man talar om älgarna..

Gud, jag har aldrig varit nervös på det här sättet förr. Riktigt sjukligt nervös nu alltså. rädd att jag inte kommer vakna om jag somnar, rädd att jag försover mig eller svimmar i morgon x] fan vilken noja.

Jag VET att jag inte skulle vara tråkig och skriva om dagen som gått men temat har inte börjat än, hehe. Iallafall så hade vi Naturkunskap B inne på skansen idag och jag, Stephanie och Josefina satt och kollade älgar i 30 minuter. Det var ju så lagom intressant. Sen satt jag och pratade om älgar när jag var ute och red och så vips kom det en älgko med kalv utspringande ur skogen. WoOW O.o Ne, dom stanna och kolla på mig innan dom började äta ute på ängen. sjukt "tama" måste jag säga. De bryr sig inte om människor alls här i Angarn. Måste varit rymlingar från Skansen! Appropå älgar så höll jag på att bli översprungen förra hösten av älgkon med två kalvar! Jag såg hur trafiken på haga rakan stod helt still och människor stod och kollade bakom en skogsdunge precis framför mig så jag valde att stanna. Mest för att ta reda på vad som pågick, tänkte typ arg unge som klättrat upp i ett träd eller världens största pytonorm som låg där bakom. Men så kom det springande tre älgar två meter framför mulen på Triad. Han hann inte ens reagera, han stod där som ett fån och jag gapade ungefär såhär :O

Shit vad det regnar!! Jag ska skriva ett längre inlägg i morgon då vi ska ha fest, fest, fest :D see You then Motha fokaaaaaaaaaaaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0