debut.

Yes, tro det eller ej men idag startade jag min första dressyrtävling. LA:1 på Smedby (Täby Ridklubb) kändes bra, riktigt fin på framridningen men sen "dog" han på väg till banan och vi gick i ett undertempo hela ritten. Fick inte fram honom alls. Slet som ett djur och det var minst 30 grader varmt i ridhuset!! Vi fick 61,58%. Vilket nog är iallafall ett okej resultat för sin första ritt. Jag var aldrig nervös och det betyder otur..  Sen att det tog över en timme att lasta Triad efter var väl inte lika kul. Caroline kom sexa, Malin red fel väg och Karin red ut sig. Marcus vägrade sluta rygga och gick in i väggen, tråkigt.
vet inte varför jag satte mig framför datan då vi har KRÄFTSKIVAAAA :D Så kul att alla kunde komma. Fast Annika ligger och sover -.- . som vanligt.

Jag tror jag har funderat ut ett bra tema tills på måndag. Ha det gööööt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0